Főztetek már otthon bevásárló szatyrot? Neeem? Ezentúl fogtok.
Főztetek már otthon bevásárló szatyrot? Neeem? Ezentúl fogtok.
A Puma , új akciójában a környezetvédelemre, fenntarthatóságra, okos vásárlásra teszi fel a pontot. Éppen ezért legyártatta kollaborálva egy remek stúdióval a 'ravasz kis vásárlót'.
Maga az akció többről szól, mint a bevásárló táskák, habár már ez is egy emberes lépés, viszont van még itt min csodálkozni. Pillantsatok bele ebbe a videóba!
Amint láthattátok a Puma és a Fuseproject Yves Behar-ral az élen hosszú hónapokon keresztül agyalt azon, hogy hogyan lehetne kialakítani egy környezetbarát csomagolási rendszert. Sikerült nekik. A kollekció egyik remek darabja a c'lever little shopper', ami konkrétan 100%-osan biológiai anyagokból készült. A táska három hónap leforgása alatt lebomlik, de ha valakinek nincs türelme ezt kivárni, akkor nyugodtan meg is főzheti. Ha nem hiszitek, tessék megnézni ezt!
Fenntartható stílus, egy fenntartható világért. Fenntartható?
Utolsó kommentek