Gondolkodtál már azon akciófilm nézés közben, te hogyan reagálnál arra a klisébe illő jelenetre, mikor minden létező médiumban egyszerre jelenik meg a körözési felhívás a fényképeddel és azzal a lendülettel szegeződik rád minden szempár? Leizzadnál? Elsápadnál? Menekülnél? Elájulnál? A Nivea pontosan ezt tesztelte le gyanútlanul várakozó reptéri utasokon.
Lopva készített kép a kiszemelt kampányáldozatról, egy hamisított újságcímlap, adásmegszakító felhívás a híradóban és a pontos személyleírás beolvasása a hangosbemondóban. Ennyi kell a tökéletes dráma megteremtéséhez a reptéri váróteremben. Amikor az áldozat már épp azon gondolkodik, hogyan fog új életet kezdeni Mexikóban, vagy hogy nembaj, sitten is írtak már könyvet, katarzisként érkeznek a beépített rendőrök. Letartóztatás helyett viszont arra kíváncsiak stresszel-e az áldozatunk. Természetesen igen, amire tökéletes válaszként kerül elő a Nivea izzadásgátló, a rendőröknél lévő titokzatos bőröndből. Ez nem izzadságszagú kampány az biztos.
Utolsó kommentek