Izgalmas karriertörekvések a BrandFestival New Talent SMS-pályázatán. Szemezgetünk. Te küldtél már?
-----------
"A márkák életében egyre fontosabb a társadalmi értékteremtés. Ezért a Pepsi csr-kampányait fejleszteném tovább, mert megfogott a Refresh Project."
"Ki, ha nem én, akiben megvan a 'gain"? Rám vár a szak-ma és holnap!"
"Manapság az involvációt segítő kommunikációé a jövő. Ezt a Nespresso kiválóan csinálja (lásd George Clooney-sorozat)– ezért lennék a márkamenedzserük."
"Az Apple kiváló példája annak, hogyan lehet kreatív tartalomfejlesztéssel versenyelőnyre szert tenni. Kreatívnak tartom magam, az Apple-nél szeretnék dolgozni."
"A Benetton színkeverője lennék. Pirosat használnék az esszenciához,egy kis zöld a hűséghez és pár ecsetvonás fehér az élményhez."
"Egy márka humanizálásán keresztül vezet az út az emberek szívéhez. A L’Oreal jó celebritásokat választ, akik képviselik a márka értékeit. Ezt a csapatot akarom erősíteni."
"Sok márka esetében nincs lokális tartalomfejlesztés, csak adaptáció. Az ilyeneknél lehet fontos egy ütős sales csapat. A Nike terén van még tartalék. Ott a helyem."
"Fontos szakmai kompetenciának tartom a szinergiák megtalálásának képességét. A D&G keresztmarketingben nagyon jó. Lennék menedzser itt."
"Adidasban járok,Adidasban rúgom,Adidast hirdetem,az Adidast irányitom."
BrandFestival New Talent SMS pályázat
2011.03.09. 11:42 | Zoltan Baranyai
A bejegyzés trackback címe:
https://mindennapibetevo.blog.hu/api/trackback/id/tr115424552
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek