Érdekes kezdeményezés a Mazda részéről, hogy a feltörekvő és befutott blogokat (mint például a Mindennapi Betevő) összefogta, és köztéri akciót szervezett, valamint nyereményjátékot is, hogy az új Mazda 3-at bemutassa Magyarországon. (amit mi is támogatunk, hiszen hisszük, hogy a blogokon keresztül jobban el lehet érni a célcsoportot) És mivel ez a kompakt autó design-díjat nyert, így hol máshol kaphatna helyet, mint nálunk.
Szóval a Mazda egy köztéri figyelemfelkeltő, már-már gerillázásba hajló (akár a Kétfarkú Kutya Párt is csinálhatta volna) kampánnyal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy az egyéni stílus kialakítása mennyire fontos. Lehet ez a hajviselet, nyakkendő, a cipő és a Rolex karóra is, de ugyanúgy az autó is. Ezért a városban mindenfelé különböző nyilakat lehet látni, ha te nem a sok lehajtottfejű robot közé tartozol és nyitott szemmel jársz a város utcáin.
Mindegyiken egy-egy kérdés. Mit mond el rólad a nyakkendőd? és hasonló érdekes, elgondolkodtató mondatok. A kampányhoz kapcsolódik egy nyereményjáték is, amit a mutasdmegkivagy.hu-n lehet elérni.
A kérdések nagyon komolyak, lehetne belemenni, hogy mit mond el rólad a laptopod és egyéb zenelejátszós telefonod, vagyis mit akarsz ezzel kommunikálni, de ebbe ne menjünk bele. Csak gondolkodjunk el rajta.
És végre egy kampány, ami itthon is használja a közterületet! Még több ilyet!!!
Utolsó kommentek