Egy iskolapélda arra, hogy a csomagolásdesign jó pont a szimpátia felkeltésére. A Duracell éveken át nyúzta és talán még mindig nyúzza a rózsaszín nyulat a spotjaiban. Szerintem már a nyúl is unja saját haláltusáját, hát még mi. Ebből kiindulva, nem mintha szívünkön viselnénk a Duracell sorsát, de most próbál újítani és legalább a csomagolásba próbál valami életet lehelni. Évek óta először: sikerrel!
Jó ötlet, humoros tálalás, minimál illusztráció. Így szeretjük. Nos lássuk milyen pop ikonokat hajt a Duracell.
Egy iskolapélda arra, hogy a csomagolásdesign jó pont a szimpátia felkeltésére. A Duracell éveken át nyúzta és talán még mindig nyúzza a rózsaszín nyulat a spotjaiban. Szerintem már a nyúl is unja saját haláltusáját, hát még mi. Ebből kiindulva, nem mintha szívünkön viselnénk a Duracell sorsát, de most próbál újítani és legalább a csomagolásba próbál valami életet lehelni. Évek óta először: sikerrel!
Jó ötlet, humoros tálalás, minimál illusztráció. Így szeretjük. Nos lássuk milyen pop ikonokat hajt a Duracell.
Utolsó kommentek