BrandFestival = Engagement! Az október 20-21-én megrendezésre kerülő eseményen a Sanoma által fejlesztett applikáció (Orange Paper) segíti majd a közös szellemi dzsemborit.
Az Orange Paper a marketing és kommunikációs folyamatok tervezésével kapcsolatban nyújt segítséget a 2012-es üzleti évre történő felkészüléshez. Katt ide: http://brandfestival.hu/orange-paper/
A hazai konferenciapiacon egyedülálló módon, az előadások keretében elhangzottakat interaktív szituációba helyezik a kétnapos eseményen, melynek következtében valós helyzetek -, az üzletmenetet „expressis verbis” érintő témakörök - feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetőségével.
A szakmai események túlnyomó többségén ún. „konferencia-klasszik” előadások zajlanak, azaz egy aktuális „megmondó” osztja meg a gondolatait a többségében „passzívan szemlélődő” közönséggel. Ám egy szakmai esemény sikerességét alapvetően meghatározza, hogy milyen módon sikerült mobilizálni a megjelentek intellektuális kapacitását. A helyszíni bevonás különböző formájának kialakításában - például nyílt szavazás, kérdésfeltevés, sms-fal - a szervezők kreativitása és a technológiai háttér szab határt. A BrandFestival e téren próbál behozni egy innovatív elemet.
Utolsó kommentek