
2012! Engagement. A Harvardról, a Columbiai Egyetemről, a Nemzetközi Olimpiai Bizottságtól és a Wieden + Kennedy ügynökségtől is érkezik előadó az idei BrandFestival-ra. Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai csúcstalálkozója október 20-21-én az „Engagement” alapgondolat jegyében kerül megrendezésre. Miért? Mert a fogyasztókat integráló aktivitások segítik leghatékonyabban a kommunikációs- és üzleti értékteremtést. Ezt az új szemléletet kívánja a BrandFestival az idei rendezvényen képviselni.


Festékszóró fények
Bomba a számítógépben
Pimp my wheels
Top Digital Artworks in Europe
Ruszki anti-Coca-Cola naptár
Dizájn poroltó
Picasso fényfestése
Palackot bringára fel!
Retro játék és Mini Cooper
Állati fotók
A jövő étkezőasztala
40 zsír graffiti
Mindennapi Betevő matricák
Félelem és reszketés Las Vegasban társasjáték
Az ember a fal mögött
Falazzunk Legoval!
Bamboo bringa
Szundító Patekok
Fény graffiti otthon is
Már a budit is bekamerázzák a street artosok
Utolsó kommentek