A szájbarágós, "vedd meg, mert biztos, hogy kell neked" sugallatú, modern, digitális technikával előállított reklámarzenál a tömegmédiumokkal jött a világra, mint az ismeretes. Van aki még emlékszik a különféle megkapó szlogenekre épülő, egészen más indíttatású (ma már ún. vintage) reklám(plakát)ok korára. Valószínűleg (még ha nem is mindenki látott ehhez hasonlókat "élőben") jobban tetszik sokunknak ez a fajta plakátkommunikáció, mert nincs meg az a zsibbasztó hatása, mint egyik-másik mostani plakátnak vagy akár a tévéműsorokba ékelt reklámblokkoknak. Erről aztán lehetne különböző vitapontokat létrehozni, de inkább nézelődjünk, íme pár plakát az amcsiktól, öltözködés, smink, technológia, szexuális egészség, s persze a "housewife" kategóriákban:
Katt tovább!
A szájbarágós, "vedd meg, mert biztos, hogy kell neked" sugallatú, modern, digitális technikával előállított reklámarzenál a tömegmédiumokkal jött a világra, mint az ismeretes. Van aki még emlékszik a különféle megkapó szlogenekre épülő, egészen más indíttatású (ma már ún. vintage) reklám(plakát)ok korára. Valószínűleg (még ha nem is mindenki látott ehhez hasonlókat "élőben") jobban tetszik sokunknak ez a fajta plakátkommunikáció, mert nincs meg az a zsibbasztó hatása, mint egyik-másik mostani plakátnak vagy akár a tévéműsorokba ékelt reklámblokkoknak. Erről aztán lehetne különböző vitapontokat létrehozni, de inkább nézelődjünk, íme pár plakát az amcsiktól, öltözködés, smink, technológia, szexuális egészség, s persze a "housewife" kategóriákban:
Katt tovább!
Utolsó kommentek