
Egyes szegmensek és márkák szinte kiáltanak a gerillamarketingért. A Ray-Ban tipikusan ilyen, főleg a vírusfilmek hajnalán készített kisfilmjük után nehezen tudnék elképzelni egy közepesen unalmas print kampányt tőlük. Hagyományukhoz híven ontják is a vírus/gerilla/ambient akciókat, melyek garantálják a folyamatos sajtó jelenlétet. Szeretem amikor egy márka rendszeresen kedveskedik rajongóinak, például szórakoztató videókkal, amit Ray-Ben Never Hide sorozatával kifejezetten remekül, és nem mellékesen, egészen szórakoztatóan csinál. Legújabb akciójukban Franciaország közterületi szobrait és plakátjait látták el papír- és matrica-napszemüveggel.


És itt van néhány a régebbi filmek közül, melyek Cutwater ügynökség zsenijét dicséri:
A Tarantínós sétálás:
Ahol napszemüveget tetováltatnak egy srác fejére (gondolom a kontaklencséhez kell keret):
Vagy ahol gigantikus gombolyagot gurítanak végig San Fransisco utcáin:
És az egyik legjobb, ahol hógolyaba gyúrt napszemüveggel basznak fejbe valakit:
Vagy fejjel halásznak vödörben napszemüvegért:

Festékszóró fények
Bomba a számítógépben
Pimp my wheels
Top Digital Artworks in Europe
Ruszki anti-Coca-Cola naptár
Dizájn poroltó
Picasso fényfestése
Palackot bringára fel!
Retro játék és Mini Cooper
Állati fotók
A jövő étkezőasztala
40 zsír graffiti
Mindennapi Betevő matricák
Félelem és reszketés Las Vegasban társasjáték
Az ember a fal mögött
Falazzunk Legoval!
Bamboo bringa
Szundító Patekok
Fény graffiti otthon is
Már a budit is bekamerázzák a street artosok
Utolsó kommentek