Egyes szegmensek és márkák szinte kiáltanak a gerillamarketingért. A Ray-Ban tipikusan ilyen, főleg a vírusfilmek hajnalán készített kisfilmjük után nehezen tudnék elképzelni egy közepesen unalmas print kampányt tőlük. Hagyományukhoz híven ontják is a vírus/gerilla/ambient akciókat, melyek garantálják a folyamatos sajtó jelenlétet. Szeretem amikor egy márka rendszeresen kedveskedik rajongóinak, például szórakoztató videókkal, amit Ray-Ben Never Hide sorozatával kifejezetten remekül, és nem mellékesen, egészen szórakoztatóan csinál. Legújabb akciójukban Franciaország közterületi szobrait és plakátjait látták el papír- és matrica-napszemüveggel.
És itt van néhány a régebbi filmek közül, melyek Cutwater ügynökség zsenijét dicséri:
A Tarantínós sétálás:
Ahol napszemüveget tetováltatnak egy srác fejére (gondolom a kontaklencséhez kell keret):
Vagy ahol gigantikus gombolyagot gurítanak végig San Fransisco utcáin:
És az egyik legjobb, ahol hógolyaba gyúrt napszemüveggel basznak fejbe valakit:
Vagy fejjel halásznak vödörben napszemüvegért:
Utolsó kommentek