Ismét egy nyereményjáték veszi kezdetét, ezzel köszönjük meg, hogy egész évben olvastatok minket. A Skullcandy felajánlott egy Lowrider Green fülest 12.000 Ft értékben egy helyes megfejtőnek, aki mindkét kérdésünkre pontosan válaszol. Nincs is más dolgotok, mint a Skullcandy-t lájkolni és a Mindennapi Betevőt ismerősnek jelölni a Facebook-on, és az ott feltett 1-1 kérdésre egyszerre elküldeni a választ a mindennapijatek@gmail.com -ra, névvel, címmel és Skullcandy felirattal. A kérdéseket holnap reggel posztoljuk mindkét oldalon, addig is lájkoljatok minket, hogy le ne maradjatok!
A játék 23-a éjfélig tart, így a nyertes már karácsonykor örülhet az ajándéknak. Sok sikert és a Facebook-on megtaláljátok a két kérdést.
A Skullcandy-ről:
2002-ben, Rick Alden, a Skullcandy alapítója egy sífelvonóban ült, amikor megszólalt a telefonja. Miközben levette a kesztyűjét és fejhallgatóját, hogy felvegye a telefont, megszületett egy ötlet: egy fejhallgató, melyet a telefonjához is tud csatlakoztatni.
Rickkifejlesztette az első SkullcandyLINK rendszert a Utah állam (USA) beli Park City városban lévő otthonának alagsorában.A székhely is itt található. Ahogy az idő és a zenelejátszók is változtak, a Skullcandyelkezdte a lifestylefejhallgatók fejlesztését.
A Skullcandy-tma már Amerika egyik leggyorsabban fejlődő cégei közé sorolják. Piaci részesedése alapján a második legnagyobb márka Amerikában. Csak néhány év telt el az alagsori műhely óta és már több mint 60 országban képviselteti magát.
A Skullcandycsapata a fejhallgatókat kirángatta a kőkorszakból és épített helyette egy lifestylemárkát az itt-és-mostnak.
A sportolók, művészek, DJ-k, koncertek és turnék mellett támogatjuk a viszonteladóinkat és sok jótékonysági és helyi rendezvényt. A Skullcandy, mint márka a hóban, gördeszkában, szörfben, indy-ben és hip-hopban gyökerezik.
Utolsó kommentek