A Mini és a Smart is ugyanakkor hozta nyilvánosságra, hogy robogó koncepciót mutat be a Párizsi autószalonon. A Mini Scooter E Concept hátsókerekébe szerelt lítium-ion akkumulátor gondoskodik a szén-dioxid-kibocsátás mentes meghajtásról, melyet az 5 méteres kábellel bármelyik 220 voltos csatlakozóbol tölthetünk. A robogónak nincs klasszikus sebességmérő mutatója, szerepét egy iPhone tölti be, ami közben navigációként is szolgál, ezen felül a robogó kulcsa is ez, mert amíg nem helyezik a konzolba addig nem indul a robogó.
A Mini és a Smart is ugyanakkor hozta nyilvánosságra, hogy robogó koncepciót mutat be a Párizsi autószalonon. A Mini Scooter E Concept hátsókerekébe szerelt lítium-ion akkumulátor gondoskodik a szén-dioxid-kibocsátás mentes meghajtásról, melyet az 5 méteres kábellel bármelyik 220 voltos csatlakozóbol tölthetünk. A robogónak nincs klasszikus sebességmérő mutatója, szerepét egy iPhone tölti be, ami közben navigációként is szolgál, ezen felül a robogó kulcsa is ez, mert amíg nem helyezik a konzolba addig nem indul a robogó.
A klasszikus stílusjegyeket viselő Mini koncepcióval szemben a Smart a modern formákra koncentrált. Már a Smart E-Scooter neve is egyediségét tükrözi a riválisával szemben, csak úgy mint a lítium-ionos kerékagymotorja, vagy az iPhone dokkja. A teljesen véletlen hasonlóság mögött a BMW és a Mercédesz anyacégek híresen szoros barátsága állhat.
Utolsó kommentek