A Nokia nemrég bemutatta a kétségtelenül iPhone helyettesnek szánt, N8-nak keresztelt telefonját. A londoni Wieden+Kennedy ügynökség, az Aardman Animations és a Sumo Science által készített kampány szerint nem a technológia a lényeg, hanem az, hogy mit kezdesz vele. Egy high-tech cégtől ezt elég fura hallani, de ennek csak örölünk, mivel nem egymás micsodáit méregetik össze a kampányban, hanem valóban kreatív tartalmat kapunk. Például a szóban forgó telefonnal rögzített, miniatűr stop-motion kisfilmet, amit akár mi is készíthettünk volna, igaz kell hozzá egy kisebb fajta, a University of Bristollal közösen készített, CellScope nevű mikroszkóp. A készülék piacra dobását viszont megint későbbre halasztotta a cég, a Magyarországi megjelenés, pedig ennél is később várható.
A 9mm nagyságú lány történetét itt nézhetitek meg:
A hogyan készültetet pedig itt:

Festékszóró fények
Bomba a számítógépben
Pimp my wheels
Top Digital Artworks in Europe
Ruszki anti-Coca-Cola naptár
Dizájn poroltó
Picasso fényfestése
Palackot bringára fel!
Retro játék és Mini Cooper
Állati fotók
A jövő étkezőasztala
40 zsír graffiti
Mindennapi Betevő matricák
Félelem és reszketés Las Vegasban társasjáték
Az ember a fal mögött
Falazzunk Legoval!
Bamboo bringa
Szundító Patekok
Fény graffiti otthon is
Már a budit is bekamerázzák a street artosok
Utolsó kommentek