A Nokia nemrég bemutatta a kétségtelenül iPhone helyettesnek szánt, N8-nak keresztelt telefonját. A londoni Wieden+Kennedy ügynökség, az Aardman Animations és a Sumo Science által készített kampány szerint nem a technológia a lényeg, hanem az, hogy mit kezdesz vele. Egy high-tech cégtől ezt elég fura hallani, de ennek csak örölünk, mivel nem egymás micsodáit méregetik össze a kampányban, hanem valóban kreatív tartalmat kapunk. Például a szóban forgó telefonnal rögzített, miniatűr stop-motion kisfilmet, amit akár mi is készíthettünk volna, igaz kell hozzá egy kisebb fajta, a University of Bristollal közösen készített, CellScope nevű mikroszkóp. A készülék piacra dobását viszont megint későbbre halasztotta a cég, a Magyarországi megjelenés, pedig ennél is később várható.
A 9mm nagyságú lány történetét itt nézhetitek meg:
A hogyan készültetet pedig itt:
Utolsó kommentek