Ott is reklámfelület van ahol nem is gondolnád. A düsseldorfi Grey G2/Group sószórót alakított, étvágygerjesztőnek semmiképp nem mondható korpásodás elleni sampon reklámmá.
Korpásódás
2010.08.02. 17:28 | foltin
Címkék: reklám só pantene
A bejegyzés trackback címe:
https://mindennapibetevo.blog.hu/api/trackback/id/tr25424234
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lila Kutyák 2010.08.03. 09:46:47
Érdekelne, hogy a láb-, köröm- és hüvelygomba elleni szereket gyártó cégek mikor jönek elő valami hasonlóval. Nekem már Ásóka is sok volt...
Utolsó kommentek