A Levis (Akzo Nobel) Brüsszelben egy érdekes köztéri reklámmal próbálja öregbíteni a hírnevét. Mégpedig azzal, hogy egy normál utcai lámpára festékes vödröt húztak és le is festették a többméteres oszlopot, majd az alján lefolyatták a festéket. Ez tökre olyan, mint a kínai piacon kapható, a semmiből folyó sörcsap. A neten azt írják, hogy gerilla, pedig egyáltalán nem az.
Kis gerilla az Akzo Nobeltől
2010.06.08. 12:32 | Zoltan Baranyai
Címkék: reklam urban
A bejegyzés trackback címe:
https://mindennapibetevo.blog.hu/api/trackback/id/tr45424116
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
155411 2010.06.08. 12:41:40
Nem hagyományos reklámfelületet használ, tehát gerilla, azon belül, pedig ambient, mivel környezetbe illeszkedik a hirdetés.
lilakutyak 2010.06.08. 21:10:01
A gerilla nem azt jelenti, hogy nagyon szűk, nagyon alaposan specifikált célcsoportra lehetőleg nagyon alacsony költségű módszerrel? (Mint mondjuk az én kommentjeim lennének, ha online designban utaznék.) Mert az nem áll meg.
Utolsó kommentek