A kanadai DeSerres hobbibolt, művészellátó, vagy csak kreatív kiegészítőforgalmazó a montreali Nolin BBDO-val készíttette el ezt a köztéri kampányt, ami Keith Haring, Roy Lichtenstein és Piet Mondrian képeit reprodukálja, nem is akárhogyan. 6500 színes ceruzát, 600 festéket/ vagy körömlakkot, és 4500 zsírkrétát használtak föl, ami jó kis szórakozás lehetett a kreatívoknak. Sőt, a kampány végén akár a boltok polcaira is visszakerülhet a reklámfelület - igaz, darabonként.
A kanadai DeSerres hobbibolt, művészellátó, vagy csak kreatív kiegészítőforgalmazó a montreali Nolin BBDO-val készíttette el ezt a köztéri kampányt, ami Keith Haring, Roy Lichtenstein és Piet Mondrian képeit reprodukálja, nem is akárhogyan. 6500 színes ceruzát, 600 festéket/ vagy körömlakkot, és 4500 zsírkrétát használtak föl, ami jó kis szórakozás lehetett a kreatívoknak. Sőt, a kampány végén akár a boltok polcaira is visszakerülhet a reklámfelület - igaz, darabonként.
Utolsó kommentek