...holott zöldnek lenni nehéz dolog. Pedig a márkák ezt nyomják felénk és legyártanak egy rakás logót meg kampányt, hogy "mi teszünk is a környezetért és védjük is meg tiszteljük." Mert most jó biznisz a zöldség. Ennek van széles közönsége. Nyakunkon a globális felmelegedés, az őserdők pusztulása, az állatfajok kihalása. Most divatos zöldnek lenni. Mert feltúrbózza a termék eladást. Igazából van aki tesz is valamit de leginkább tesznek arra, hogy mi történik a környezetünkkel, mert amíg elköltenek egymilliót arra, hogy csökkentsék a káros anyagot a termékeikben, addig elköltenek tízmilliót a reklámra, hogy milyen zöldek lettek és befolyik százmillió, mert mi elhittük. Semmitmondó kampányokkal, unalmas szlogenekkel és egysíkú vizuális üzenetekkel bombáznak minket. Falevél, vízcsepp, jéghegy, esetleg fa dús lombozattal és itt szinte ki is ürült a dizájnerek ikonos tarsolya. De károgás helyett inkább menjünk rá a zöld céges példákra. Vagy akár mondjatok ti zöldségeket.
innen: designassembly.org
Utolsó kommentek