Elég sok 6 darabos sörösdobozt láthatunk a boltok polcain, de ennyire megnyerőt én még nem láttam. A Miller sörösdobozokat ha megfelelő sorrendben rakod egymás mellé, egy boom box-ot formáznak, ami valljuk be elég jól néz ki. A csomagolást egyébként a Miller által szponzorált…
Miller Boom Box
Converse × John Varvatos
John Varvatos nem először tervez cipőt a Converse-nek. Ez a mostani darab tökéletes a fesztiválszezonra, de a cipzár és bőr kombinációja miatt a szadomazo klubból sem fognak kinézni. A 170 dolláros árával kicsit borsos, de aki lecipzározható designer bőrcipőben akar tapicskolni,…
Egyik legviccesebb kampány az idei Cannes Lions-ról
A napokban zajlik az 59-ik Cannes Lions reklámfesztivál. Az egyik kedvenc kampányom a nevezések közül a DirecTV kábelszolgáltatóé, ami bemutatja mennyire nem jársz jól, ha valami hiba miatt megszűnik a kábeltévé szolgáltatás és ezért más elfoglaltság után nézel. Nem akarok…
Ventilátor, ahogy még nem láttad
Ha nálatok is a plafont verdesi a nyári hőség, akkor nektek is szükségetek van egy helikopternek álcázott ventilátorra. Raffaele Iannello’s Upside Down fantázianevű projektje az idei Milan Design Week-re készült, és a 70-es évek legendás helikopterét formázza meg 1:6…
Utolsó kommentek