
Gyerekkel, kutyával ugye bármit el lehet adni ezt tudjuk, meg Rude Goldberg-ezéssel, vagyis dolgok jólmegfontolt sorrendbe állításával, majd azok megfelelően időzített felborításával. Ezek metszetével, pedig már szinte lehetetlen tévednünk. A hasonló reklámokkal ellentétben a Ford spotjának utolsó 10 másodpercében még az eladni kívánt terméket is sikerült bemutatniuk, és közben még valahogy illeszkedik is a szpotba. Én viszont arra lennék kíváncsi hány autógyár fogja még ellőni ezt a poént? Nemrég például a Honda tette ezt.

Festékszóró fények
Bomba a számítógépben
Pimp my wheels
Top Digital Artworks in Europe
Ruszki anti-Coca-Cola naptár
Dizájn poroltó
Picasso fényfestése
Palackot bringára fel!
Retro játék és Mini Cooper
Állati fotók
A jövő étkezőasztala
40 zsír graffiti
Mindennapi Betevő matricák
Félelem és reszketés Las Vegasban társasjáték
Az ember a fal mögött
Falazzunk Legoval!
Bamboo bringa
Szundító Patekok
Fény graffiti otthon is
Már a budit is bekamerázzák a street artosok
Utolsó kommentek