A művészet és a reklám úgy olvad egymásba a Volkswagen új printjén, ahogy a Mindennapi Betevő lassan betöltötte második életévét pár napja. Ahogy mi eltitkoltuk ezt az infot, úgy sokan nem is fogják felismerni, hogy a két képen jellegzetes szürreális alkotások, mesterek átértelmezett világa kapott helyet, nevezetesen René Magritteé és a sokkal populárisabb Salvador Dalíé. Ha még nem hallottad ezeket, akkor a gugliba írd be és lám! Ezzel az átértelmezéssel utalnak az új Polo szürreálisan alacsony fogyasztására, ami mind képileg, mind üzenetileg tetszik, és még több művészetet kérnék a reklámokba!

Festékszóró fények
Bomba a számítógépben
Pimp my wheels
Top Digital Artworks in Europe
Ruszki anti-Coca-Cola naptár
Dizájn poroltó
Picasso fényfestése
Palackot bringára fel!
Retro játék és Mini Cooper
Állati fotók
A jövő étkezőasztala
40 zsír graffiti
Mindennapi Betevő matricák
Félelem és reszketés Las Vegasban társasjáték
Az ember a fal mögött
Falazzunk Legoval!
Bamboo bringa
Szundító Patekok
Fény graffiti otthon is
Már a budit is bekamerázzák a street artosok
Utolsó kommentek